Odp: ICQ Terminated?

Autor: pixel (Artur.Grygianiec_at_wm.com.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 00:07:26 MET

> Gdy po włączeniu ICQ (W sieci) wyskakuje taki komunikat
> ---
> Abnormal program termination.
> ICQ will quit now
> ---
> program się wyłącza
> Cóż mam począć, czy to znak że muszę "załatwić" nowszą wersję, czy może
icq
> nie jest już free?

Moim zdaniem warto byłoby odinstalować program, zresetować komputer, wyciąć
wszelkie pozostałości po ICQ (nie usunięte przez de-instalatora) a następnie
zainstalować możliwie najświeższą wersję programu ...

Btw. Czy jest grupa poświęcona temu programowi ???

pozdrowienia (i życzenia świąteczne)

PXL
Artur.Grygianiec_at_wm.com.pl