Odp: problem z pamiecia

Autor: Grzesiek W. (wisz_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 01:17:51 MET

Witaj! To i tak niezle! Ja na plycie z VXPro+ i pamięcią 32MB
(DIMM-SDRAM/66) mam takie problemy podczas kilku, kilkunastu prob
uruchomienia po kilkugodzinnej bezczynnosci kompa. Wtedy jak sie zawiesi to
mogila - tylko miekki reset (ale nie z klawiatury bo bardzo czesto odcieta)
i ... dalej to samo :(. Dopiero po tych probach jak zaskoczy to chodzi
wzglednie dobrze.
Pozdrawiam, Grzesiek.

Użytkownik <muniek> <lucid_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zly54.56414$Oo3.1274522_at_news.tpnet.pl...