Re: Mnozik 6x przy 2x

Autor: janardan (janardan_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 00:31:10 MET

Cześć

>i2x66MHz

Dotyczy to procków z nowym rdzeniem tzw. CTX
K6-2 od 300 w górę (w dolnym lewym rogu na ceramice jest numer 26351)
i wszystkie k6-3

>mnie to tez ciekawi.. tymbardziej ze moj K6 2-300 przy mnozniku x2
>nic nie przemapowal
>natomiast mnoznik x1,5 zmienil na x3,5

Wszystkie K6 1,5x interpretują jako 3,5x.
Wnioskuję że masz płytę z max. mnożnikiem 3,5 i procek ze starszym rdzeniem.
Jest sposób na to ale musisz mieć pewne doświadczenie w majstrowaniu z
lutownicą. Pin W35 procka musi być podłączony do masy czyli np. do pinu V36
 albo X36 ( są to dwa najbliższe piny podłączone do masy).
Wszystkie piny procka są opisane literami i cyframi a które piny
jak się nazywją znalazłem na stronie AMD.
SPRAWDZONE DZIAŁA !!!
Już kilka płyt moich znajomych przerobiłem.
Oczywiście nadal można w nie włożyć procka intela (pin W35 nie jest
wykorzystany)
i będzie po staremu.
Pozdrowienia
janardan_at_poczta.onet.pl