Re: Odp: Sterowanie komputerem

Autor: Piotrek (budziak_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Dec 1999 - 00:18:45 MET

mike wrote:

> Użytkownik Stachur <stachur1_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:sbu54.55498$Oo3.1258506_at_news.tpnet.pl...
> mi
>
> zeby zapalic zarowke komputerem naprawde niewiele potrzeba:
> troszkie poczytac o obsludze portow, podlutowac co nieco do wtyczki na port
> i wsio..

Hej
kiedys myslalem o tym zeby cos takiego zrobic - udalo mi sie podlaczyc diodke
do portu LPT i zapalac ja - niezla radocha - male a cieszy ;) ale do
powazniejeszej zabawy przeanalizowalem co daje nam normalny komp - 8 wyjsc
analogowych na porcie LPT , wejscie i wjscie cyfrowe na game porcie - chyba
najlepsze rozwiazanie , no i com - mozna podlaczyc popsuta myszke - mamy wtedy
3 przyciski analogowe i pokretelka - zalozyc na konco drzwi i wiemy ze ktos je
akurat otwiera

no ale powazne mam pytanie
czy ktos moze dac namiary na jakies info ktore musial bym przeczytac zeby
podlacyzc sie bezposrednio do magistrali kompa - czy to jest wykonynalne

Piotrek
budziak_at_kki.net.pl