Zwieszka Active Movie

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 18:48:13 MET

Powiedzcie mi dobrzy ludzie jak mam zaradzić zwieszaniom się owej
aplikacji podczas odtwarzania mpgów, avi etc?
zainstalowalem nawet Media Playera, myśląc że to wina w/w programu, ale
dzie tam dalej to samo. Odtwarzarka kiedy ją kilkakrotni dam na full
screen i zmniejsze się wywala, także kiedy mam odpalone inne programuy i
przełączam się pomiędzy nimi dzieje sie to samo.
Specjalnie przeinstalowałem syfa (98) i mimo to sytuacja nie ulegla
zmianie. używałem dx7 teraz mam dx61pl.
I jescze jedno, na syfie 95 to mi się nie zdarzało, i chyba na początku
obecności 98 na mojej maszynie też...
Hilfe pliz pomoczi
My wonderfull machine is: c366_at_550 , 64mb, bh6, riva 128zx,

--
                 Piotr Weremczuk