Re: Celeron 366 czy 400? $%

Autor: Pawel Korzybski (pawkor_at_rudykot.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 17:10:43 MET

Dnia pieknego (Tue, 14 Dec 1999 01:36:29 GMT) Wagus napisal:
>Ciekawe czy te większe, np. z zasilacza, kręcą się wolniej...

nie wiem czy wolniej - mam taki duzy (chyba z zasilacza) przyklejony na
krawedzi blachy do ktorej jest przykrecona plyta glowna dokladnie nad
radiatorem
jest dosyc guosny i z tego co widze szybki
przykleilem go tak ze z wysokosci 3cm dmucha powietrze na radiator
obnizylo to temp na procku o jakies 3-4 stopnie
ktos mi mowil ze ten wiatrak powinien wyciagac cieple powietrze ale
chyba nie z takiej wysokosci

co o tym sadzicie ?

                        pozdrowka

--
__  __
\ \/ /  Pawel Korzybski          pawkor_at_rudykot.pl
 >  <   phone: 0-58 771-20-29    UIN: 5780209
/_/\_\  	  The Truth Is Out There.