Re: HP610

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 12:19:43 MET

Marcin wrote:
> Czy wymieniajac tusz (czarny) w HP610 moge zainstalowac wiekszy niz 20ml???
> Jak tak to jaki.......
> ten sam co do HP670?
> Ile razy mozna dolewac zeby wydruki byly wmiare?
> pozdrowienia
> Marcin

Ja stosuje klasyczna "konska" strzykawe do HP 510, jeden cartridge
wytrzymuje spoko 5 dolewek ! czesto nawet wiecej ! i niech mi jakis fiut
z HP powie cos o uszkodzeniach, jakosci albo innych bzdetach.
Smiac mi sie chce bo gdybym policzyl zaoszczedzona kase to wystarczyloby
spokojnie na jakis przyzwoity laser z PS !!
Moja kasta pluje tak juz od 7 lat , chcialbym nawet kupic sobie cos
nowego ale zal mi rozstac sie z zupelnie dobrym sprzetem zwlaszcza,
ze wiele nowych drukarek nie ma tej jakosci tekstu z fabrycznego tuszu
co moja 510 z dolewki !
Wszystkim doradzam to samo - nie badzcie frajerami, chyba ze dla kogos
stowa to nie pieniadz.

Zdrowko,
Mariusz