Abit be6 i zasilanie

Autor: Piotr Jaworski (pj167146_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 12:45:17 MET

Kupilem w sobote Abita be6 z c466 na Grzybie w W-wie. Poniewaz pierwszy
raz mam do czynienia z ATX-ami, mam pytania:
- Nie dostalem z plyta instrukcji. Gdzie podlacza sie kabelek do wlaczenia
zasilania? (pewnie gdzies tam, gdzie sa kabelki do led-ow) i w jakim
kierunku, tzn. kabelek z kolorem z ktorej strony patrzac na opis zworek na
plycie (z lewej czy z prawej?)
 - Czy normalne jest zachowanie zasilacza, gdy po wlaczeniu do sieci
i przelaczeniu z tylu przelacznika NIC sie nie dzieje? (nie podlaczylem
jeszcze tego kabelka PowerOn) Czy moze byc to spowodowane np. nie
podlaczeniem klawiatury, nie zamontowaniem karty graficznej? Chce na razie
sprawdzic czy dochodzi zasilanie!!! Wtyk od zasilacza podlaczylem
prawidlowo (zatrzask sie docisnal)
- Skad moge szybko sciagnac instrukcje do abita be6 (np. w pdf-ie), bo z
www.abit.com.tw idzie jak krew z nosa!
- Czy koniecznie trzeba miec gniazdo sieciowe z uziemieniem, zeby to
zaczelo dzialac?
Prosze, pomozcie!!! Jak nic nie pomoze, to tylko pewnie reklamacja (mam
gwarancje)
Piter