VIA Service Pack

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 11:27:28 MET

Czesc
Mam plyte Shuttle HOT-591P, CPU K6-2/400 Karta graficzna AMAX TNT I HDD
Seagate 13GB /UDMA 66, wszystko mi fajnie dziala do momentu jak wgralem nowy
service pack (4.16 i kazdy od 4.13 wzwyz), komputer przestaje "widziec"
drugi kontroler dysku twardego (CD-ROM !), pojawia sie przy nim zolty
wykrzyknik i opis ze sterwoniki sa niepoprawnie zainstalowane badz
urzadzenie jest nieobecne w systemie, po wielu probach udalo mi sie zmusic
komputer do widzenia drugiego kanalu z Sp 4.16 ale tylko po pierwszym
restarcie, nastepny restart to juz kompletne bagno, musialem usunac SP 4.16,
aha numer ten wystepuje zarowno w win 98 jak i win98 se, dodam jeszcze ze sp
4.13 w win98 se nie chce instalowac nic ponad agp patch (dziwne) i wyszystko
chodzi dobrze ( to nie jest takie dziwne). jezeli ktos spotkal sie z tym
problemem to prosze o odpowiedz.

Piotr Traczykowski