Re: czy to ma sens?

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 06:35:18 MET

Buraq wrote:
> 3 lata? Absolutnie nie. Daje mo pol roku. Zaraz wejda Coppermine i proce
> szybsze niz
> 1GHz.
Jezeli przez "uzytek" rozumiesz granie w nowe gierki na pelnych
ustawieniach to moze i nie...ale nie kazdy traktuje swoj komp jak
konsole... Powiedz mi, czy jak ktos pisze programy w java czy c to zbawi
go jak sie program bedzie kompilowal kilka sekund szybciej? czy netscape
bedzie szalal na takim sprzecie duzo szybciej niz na powiedzmy
pii-233..mozna wymieniac ile sie tylko chce... Moj p2-233 mam juz rowne
2 lata i jedyne co mu przybylo to wiecej pamieci i wymiana karty
graficznej na tnt...i mysle, ze z pol roku jeszcze bez problemu bede
mogl nawet grac w nowe gry (tylko pierw doloze mu jeszcze troche
ramu..bo tego to nigdy nie za duzo)... Tak na marginesie to jak mowimy o
grach to czasami szybki dysk i duzo pamieci da wiecej niz nawet
najszybszy procek... (ciekawe jaki jest sens kupowania p3-450 z 32mega i
dyskiem ~4 giga... a takie reklamy mozna czesto spotkac...)

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net