Re: DiskJuggler

Autor: Trane (trane_at_w.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 22:59:04 MET

Użytkownik Chris <borq_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:CqR44.48184$Oo3.1089501_at_news.tpnet.pl...

| A czy robienie overburningu na tej nagrywarce nie szkodzi jej ?
|
| I czy sam nowy Diskjuggler to umozliwia ?

Szczerze mowiac, nie uzywam overburningu, bo nie widze w tym sensu.
Trudno wiec, zebym sie mogl wypowiedziec szerzej na ten temat. Z
opisu do Biosu v. 3.09 wynika, ze mozna to robic na Phillipsie 3610.
Disc Jugglera nie uzywam, wystarcza mi EasyCD Creator 4.0 Adapteca.
Pozdrawiam
Trane