GeoWorks Ensemble 1.0 - czy ktos ma?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 19:57:22 MET

Witam!

Zazwyczaj jestem przeciwny prosbom o soft na tej grupie, ale w tym
wypadku nie mam wyjscia - wszelkie proby samodzielnego zlokalizowania
w/w zawiodly, a poza tym program (a wlasciwie powloka graficzna oparta
na GEOS pod C-64) podlega abolicji z racji tego, ze zostal wypuszczony
w 1991 :-) Potrzebuje tego czegos do mojego palmtopa Olivetti Quaderno
(XT :-).

Wracajac do tematu:
Zwracam sie z prosba do wszystkich, ktorzy maja jeszcze pochomikowany
soft na XT: Sprawdzcie swoje archiwa, moze ktos z Was bedzie mial to
dziwo. Jesli tak, bardzo bardzo bardzo prosze o kontakt.

Pozdrawiam i z gory dzieki,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--