Re: Odp: Jaką nagrywarkę wybrać ?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 15:54:16 MET

>To, że działa stabilnie, czyta praktycznie wszystko, nagrywa
>audio w 6x tak, że płytka jest potem bez problemu czytana...
Jeszcze nie maiłem okazji nagrać żadnej płyty audio przez tez trzy tygodnia
na Yamasze, ale spróbuje do świąt, sam jestem ciekaw.

>BTC, B&S, Speer. Bez problemów. Normalnie nagrywam na TDK i Verbatimach,
>więc do innych marek podchodzę z wielką ostrożnością.
Na BTC Yamaha 6x4x16 wysypuje się (ok, 30% źle wypalonych płyt).
Znowu nie markowe w końcu Positive wypala x6 bez jakiegokolwiek błędu.

Poza tym, jak na razie jestem z niej zadowolony.

--
Janusz - Vahanara