Re: Onet to SMRODY !!!

Autor: Camel (camel2_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 14:47:06 MET

Hehe a to ciekawe , ja pamietam swego czasu chyba jeszcze
jak raczkowal KKI.Net kiedy zalozylem tam skrzynke po pewnym czasie
w jakis tam dzien przyszlo kilkadziesiat postow. Jak sie okazalo byly
to prywatne maile kilku osob ktore zamiast do adresta poszly do
wszystkich uzytkownikow KKI :) Najlepszy dym byl wtedy kiedy
wieszkosc lamerskich uzytkownikow KKI nie zaczailo ze to blad serwera
i odpisywalo wulgaryzmy gosciwi ze zasmieca skrzynke co najciekawsze
wszystko to tez szlo do wszystkich uzytkownikow KKI. Wprawdzie motyw
ten trwal kilkanascie godzin to zdazyl sie zrobic z tego niezly dym :)

Pamieta ktos ten motyw ?

Camel