Test Drive 6 + TNT = slaba wydajnosc ?

Autor: Camel (camel2_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 14:14:20 MET

Yo Pipol !

Mam problem z Test Drive 6 , nie moge go zoptymalizowac pod Rive TNT
, gra chodzi okej ale kiedy jest wiecej tekstur zatrzymuje sie na
chwile strasznie jest to denerwujace. Pamietam ze Test Drive 5
chodzilo mi eleganio na max detalach .. Teraz nawet na medium te
pieprzone zatrzymywanie sie animacji. Podejrzewam ze jest to wina
pamieci textur.. Ale patrzylem w ustawieniach Rivy i nie wiem gdzie
ustawic pamiec teztur na 16 MB bo tyle ma pamieci
moja Riva .. W Time Demo ktore jast zalaczone do Test drivea pisze mi
ze Texture Memory Size = 600 czy to
oznacza 600 KB ? Jak tak to gdzie zmienic bym mial wieksza pamiec
tekstur lub jak zoptymalizowac tego Test Drivea ?

P.S

Zajebista jest muza i teledysk Fear Factory w TD6 :)

Pozdrawiam

Camel

Licze na odpowiedz !