Re: Jak odzyskać dane z utraconej partycji?

Autor: Tr.s.r (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 10:12:05 MET

> Wlaczam sobie kompa. i stwierdzam brak rozszerzonej partycji. Podstawowa
> została. O co tu chodzi? Przeleciałem kompa. dwoma antywir-ami i nic nie
> znalazlem.

A probowales NDD potraktowac ???? Poza tym pytanie nr 1: jak wielka jest
pierwsza partycja ??? jesli >500 Mb, to pewnie w jakis sposob ktos lub cos
przestawilo ci tryb adresowania dysku z LBA na CHS lub podobny ... a jesli
to nic nie pomoze - sprawdz dysk u kumpla lub ... w wyspecjalizowanej
firmie ;>