Re: 112 MHz na FIC 503 + --- jak ustawić ???

Autor: Sir David (adamd_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 08:22:13 MET

> Udało mi się tylko 4 x 100 MHz na K2/350.
> Przy wyższej magistrali (a mnożniku mniejszym) mimo podwyższonego
napięcia -
> nie startuje już na poziomie biosu !
> Ale dodać muszę że ustawienia zworek brałem tylko oryginalne z instrukcji,
> podobno są też inne nieudokumentowane ?!?
> Pamięć mam PC100 7 ns - musi pójść wyżej niż 100MHz.
>
> Leszek

Działanie częstotliwości pow. 100 MHz nie jest gwarantowane przez
producenta. Sam mam płytę, na której 112 MHz działa, a miałem w domu drugi
egzemplarz, na której nie działała. Pozostały sprzęt w całości był ten sam,
więc to wina płyty.
I jeszcze uwaga. Na pewno nie miało sensu podwyższanie napięcia, gdyż
częstotliwość taktowania procka ogólnie nie wzrastała, a ponadto zadziałanie
nie zależało od niego, tylko od płyty.

Pozdrawiam

Sir David