Re: Monitory - Samsung 510(50) s???

Autor: Maciej K (mkweb_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 09:04:27 MET

Ja miałem doczynienia z 510 b.

Jeśli chodzi o obraz to jest dość ostry i wyraźny. Ekran nie jest idealnie
płaski. Nie do końca zadowala mnie konwergencja kolorów (krawędzie dolna i
górna). Poza tym można dostrzec zniekształcenia geometrii w dolnym lewym
rogu ekranu, których nie mogłem zniwelować ustawieniami. OSD dostępne przez
4 klawisze (przyznam, że pokrętło jest leprze).

Zaletą jest szeroki wachlasz częstotliwości (wysokich jak na piętnastkę) i
rozdzielczości (1280x1024 - nie wiem jak ma 's'). Komunikacja z kartami
graficznymi (nie pamiętam jak ten standard się nazywa).

Przed kupowaniem w sklepie zaopatrz się w program np. Nokia test monitor.
Bez tego nawet z domu nie wychodź.

--
Maciej K.