Re: czy płyta na chipsecie Intel 430VX obsługuje ..........

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 00:15:56 MET

Z tego co wiem (sam mam ten problem u znajomego) to pies pogrzebany
jest w takiej malej kostce tzw. SPD - jest EEprom z parametrami
kosteczki. Kosci LX - 66 MHz tej kostki nie mialy (ale nie wszystkie)
i wtedy spox - chodzi.
Jak by ktos chcial to sie zamienie Dimm 64 BX na Lx bez SPD ;-)

Pozdrawiam
Michal