Różnice między kartami SB Live! ???

Autor: =/\\= Majki =/\\= (girls1_at_free.com.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 21:52:59 MET

Witam!
Kupiłem właśnie kartę SB Live! 1024 Value OEM Model CT 4830.
Czym się to rózni od starej karty ( nie 1024). Wiem że moja ma wyjście
cyfrowe, a stara nie ma. Ale słyszałem, że stara ma za to wejście cyfrowe na
CD-ROM SPDIF. Chciałbym mieć to wejście. U mnie jest tylko zaznaczone
miejsce pod gniazdko: CD_SPDIF, wygląda to na gniazdko z dwoma końcówkami.
Czy w starej wersji faktycznie jest to gniazdko, i czy u mnie brakuje tylko
tego gniazdka, czy może czegoś jeszcze? Np. w pobliżu miejsca na SPDIF jest
miejsce na układ scalony U10. Czy jest on potrzebny czy nie, czy jest na
starej karcie a jeśli tak to co to za układ? Do czego służy trójpozycyjna
zworka JP1 u mnie w pozycji 2-3 ? Do czego służy złącze J11 VOL_CTRL, u mnie
go nie ma. Czy można je dodać?
Mikołaj