Jak wywalić SB Live! z autoexec.bat ?

Autor: =/\\= Majki =/\\= (girls1_at_free.com.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 22:51:24 MET

Witam!
Mam SB Live! 1024 Value. Po zainstalowaniu sterowników dodał mi do
autoexec.bat program inicjalizujący kartę pod DOSem. Inicjalizacja trwa dość
długo coś mocno czyta z dysku, może ładuje instrumenty. Ponieważ mam w
autoexecu menu startowe chciałem go przenieść do części startującej pod
DOSem ale on po uruchomieniu zawsze wpisuje się na początku autoexeca.
Całkowite wywalenie go też nie pomogło ponownie się wpisał. Czy jest na to
jakiś sposób ?
Mikołaj