Odp: Nagrywanie na CD-R

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 23:36:46 MET

Użytkownik <<< Badyl >>> <badyl_at_konin.lm.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01bf43c7$edc00300$LocalHost_at_default...
> Witam
> Czy mogę nagrać na płytę CD-R piosenki, tak abym mógł ich potem słuchać na
> zwykłym odtwarzaczu CD. Jeśli tak to co powinienem zrobić: zgrać te
> piosenki z płyt na dysk twardy do formatu *.wav a potem nagrać na nową
> płytę.
Wierna kopie plytki audio-cd robi najlepiej EAC (powoli ale najdokladniej) a
nie standardowe oprogramowanie nagrywajace. Choc czasami - gdy mi sie
spieszy - uzywam
Cdex'a. Do audio-cd uzywam plytek TDK (niebieskie opakowanie) i soft: Nero
4070
pzdrw

--
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl