Re: DVD Pioneer -sa problemy?

Autor: ph (pharkas_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 23:28:06 MET

Mam Pionieera 6x IDE i uwazam, ze jest swietny. Wygral tez kiedys test w
Enterze. Co do regionow, to w 6x nie ma ograniczen, chyba, ze zdejmie sie
zworke oznaczona RPC. Jezeli chodzi o 10x to jest spreparowany flash do
niego. Czyta wszystkie plyty CD, CD-RW, choc nad 700MB plytkami Entera
troche sie meczy.

pharkas

Użytkownik DeL <del_at_irc.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3852D750.F99BE068_at_irc.pl...