Re: Odp: Odp: Zoltrix Spirit juz nie na Rockwellu

Autor: Przemyslaw Maciuszko (P.Maciuszko_at_multinet.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 20:23:17 MET

On Sun, 12 Dec 1999, jasiu wrote:

> Nic podobnego!!! Korzystam juz chyba trzy miesiace z callbacku i mam
> Spirita - jest super okey (teraz musze splunac trzy razy przez lewe ramie,
> zeby nie przechwalic).
Jezu - czy ja gdzies napisalem, ze one W OGOLE nie dzialaja z callbackiem ?
1. zalezy jakiego sprzetu uzywa provider
2. zalezy jaki to zoltrix
3. to ze Tobie dziala, to nie znaczy, ze wszystkim dziala
Zdania nie zmienie - Zoltrixy to zdecydowanie najtanszy ale i najgorszy
wybor jesli chodzi o modem ...

Przemyslaw Maciuszko
Administrator
Multinet S.A. O/Warszawa