Re: Wskakuje mi rozowe przebarwienie na monitorze - dlaczego ?

Autor: Tomek D... (TomekD_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 19:18:54 MET

www <miwo_at_guru.dom.pl> napisał(a) w artykule
<DHQ44.48094$Oo3.1087605_at_news.tpnet.pl>...
> Moze ktos z szanownego grona spotkal sie z takim efektem: od czasu do
czasu
> na moim monitorze (Adi Microscan 4P) pojawia sie dziwne rozowe
przebarwienie
> zakrywajace caly ekran. Oczywiscie podejrzenia padaja takze na karte. Co
> prawda mam jeszcze gwarancje ale problem w tym, ze systuacja ta zdarza
sie
> stosunkowo rzadko, a serwis jest oddalony o wiele kilometrow wiec
wolalbym
> sie upewnic i nie wyjsc na wariata :)
> [...]

Mam dokladnie taki sam monitor i wszystko (prawie) jest w porzadku.
U mnie tylko gdzies przy wtyczce przelamal sie jeden kabelek i monitor
czasami nie jest plug & play - trzeba sie bedzie po swietach przejechec do
serwisu ;o)

Tomek
TomekD_at_bbs.chip.pl