ATI All-in wonder 128

Autor: Krzysztof Mazurek (kmazurek_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 18:16:41 MET

Witam wszystkich :-)

Kupilem wlasnie owo karte, obraz jest swietny, telewqizja jest swietna (choc
z kabla AsterCity nie moge odebrac TVP1 i TVP2 przy ustawieniu na Europe
cable). Niesety mam problemy ze sciaganiem na dysk - zarowno w MPEG1 jak i
MPEG2. Zawsze brakuje synchronizacji video i audio. Tzn. obraz wyprzedza
audio o jakies 3 do 5 sekund. Wyglada to okropnie.

Mam AMD K6-400, 128MB RAM na Via MVP3, SbLive!. Win98 SE z najnowszymi
driverami z support.ati.com.

Nie wiem co robic. Ten sam efekt byl na Celeronie 400.

Krzysztof