Odp: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: news (yagoda_at_vc.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 15:56:23 MET

Użytkownik Radfor <radfor_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3852BD17.45EA4AD_at_kki.net.pl...

> Wniosek - masz kiepskiej jakosci odtwarzacz (moze jest brudny?)
> Nagrywalem audio na wiekszosci wspomnianych plytek i testowane bylo na
> Pioneer, sony, sanyo, technics, sharp, diora (to byl wrak).
> I nigdy nie wystapily wspomniane problemy.
> Jedyny problem byl przy jakims odtwarzaczu bazarowym made cos tam, ale on
> odtwarzal wszystkie jasne, mial problem tylko z ciemno niebieskimi TDK.

masz racje moja wieza panasonica radzi sobie ze wszystkimi plytkami na
jakich nagrywalem i to nawet z oberburnem!
a kolega ma wieze philipsa i ona nie czyta ZADNYCH plyt CDR:((( ma pecha
chlopak, shit kupil a nie wieze!!!
moja nagrywrka to teac 65s i wszystkie plytki nagrywam x6

--
YagoDa
http://www.gielda.basnet.pl - Cennik podzespolow z WGK