Re: Live Ware 3.0 z Chipa 12/99

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 14:37:13 MET

Ja również je zainstalowałem i zaraz odinstalowałem.
Po pierwsze.
Jest to tylko upgrade do wersji 1.0 i 2.0 . Wersja Chipa 12/99 nie zawiera
Play Centera (dobry do płyt CD) jak i innych bajerów do nagrywanie z
mikrofonu (Sound Le, Audio HQ, czy Wave Studio). Brak również sterów do
Dosu. (czasami Dos się przydaje - wiem to po sobie.)
Po drugie.
Jeśli tylko z upgreadować pełną zainstalowaną wcześniej wersję 2.0 lub 1.0
to nowe SB LIVE nie zapamiętuje ustawień np. Sound Fontów. I to z tąd Chip
"każe" odinstalować poprzednie oprogramowanie.

Wnioski:
Jeśli nie Masz Kolego w domu pełnej płyty instalacyjnej SB live 1.0 lub 2.0
to moim zdaniem NIE INSTALUJ TEGO BADZIEWIA.
Poza pewnymi drobiazgami to NIE WNOSI WIELE NOWEGO.

Ty zrobisz jak będziesz uważał, ale ja już takiego błędu nie popełnię.

Pozdrowienia.

Tomek Grabowski (Floyds)
floyds_at_lodz.cc