Jakis dobry programik typu wingate..

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 13:48:22 MET

Mam w domu 2 kompy, w jednym modem, polaczone lanem i chcialbym wspoldzielic
internet, tylko:
wspoldzielenie w w98se nie dziala, a malo tego to w ogole rozwala mi
internet nawet na kompie z modemeem, tzn albo nie widzi dnsu, albo nie moze
nawet uzgodnic protokolow..
sciagnalem sobie wingate, ale jak pobuszowalem po sieci to znalazlem tyle
ustrojstwa typa crack wingate, break wingate host, etc ze mnie zgroza
wziela....
wiec hccialbym jakiegos bezpiecznego wingate, szczegolnie, ze ostatio mi sie
irc spodobal, a wiec jak widac lubie ryzyko...

   Zbigniew Piotrowski