Re: Odp: millenium

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 19:24:38 MET

> Tak sobie czytam Twoje posty na roznych grupach, Expert, i tak mi
> wesoło...
> I nie, zebym sie p...pieprzal, ale jesli juz piszemy o polszczyznie, to
> moze
> powinienes wreszcie podpisywac sie: Ekspert ?
> O ile wiem, w polskim alfabecie jeszcze nie ma litery X. A moze
> zamierzasz
> to zmienic? ;-))

Co jak co, ale Expert ekspertem od poprawnej polszczyzny nie jest, co juz mu
niejednokrotnie wytknalem. Naszla mnie refleksja, moze to Slawek Duchnowski
wrocil z Ameryki ?

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310