Konwentory CPU - pytanie.

Autor: Krzysztof Ryczek (mr_krzychu_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 00:25:34 MET

Witam
Mam starszą płytę główną "Endaevor"z chipsetem Triton 82437FX Intela, która
obsługuje maxymalnie P150.
W PC World z 12.99 znalazłem reklamę konwentora CPU, według której po
zastosowaniu tego konwentora na płycie taka jak moja powinien działać nawet
K6-III 450.
*** Moje pytanie ***
Czy ktoś korzystał już z takiego konwentora i czy jest to możliwe co podaje
ta reklama ?

Na razie brak mi kasy na kupno nowej dobrej płyty, a w pewnym stopniu taki
konwentor by mnie ratował,
jeśli oczywiście działa tak jak podają.
Czy warto w to inwestować ?
Jeśli warto, to jakie ewentualnie są potrzebne parametry aby nie kupywać w
ciemno?

Dzięki za pomoc.

Mój e-mil: mr_krzychu_at_priv2.onet.pl