Napęd dyskietek

Autor: Robert Siemiński (rob007_at_kki.net.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 20:09:23 MET

Nie wiem czy to jest właściwa grupa na taki post ( jeśli nie jest to
podajcie jaka jest ), ale żadnej innej bliższej temu tematowi nie
znalazłem.
Mianowicie pojawił się u mnie taki błąd ( chciałem podłączyć stary dysk
i kabelek od dyskietek się odłączył i chyba go źle podłączyłem ):
po włączeniu komputera jest test pamięci RAM i wykrywanie twardego dysku
i CD-ROM'u po tym na chwile ( 4 -5 sek ) nic się nie dzieje wyskakuje
komunikat :
Floppy disk(s) fail (40)
Press F1 to continue, DEL to enter SETUP

Po załadowaniu się windowsa stacja dyskietek nie odpowiada ( wyświetla
się komunikat : A:\ nie jest dostępny )
czym może być spowodowany ten komunikat ?? ( spalony napęd ?? )
jak dokładnie ma być podłączony kabel z napięciem do stacji ? ( którym
kolorem bliżej tego kabla od transmisji danych ? )

Za odpowiedź dziękuje

--
Robert Siemiński