Jak korzystać z voice?

Autor: maniac (dworakowski_at_pro.onet.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 20:01:48 MET

Chciałbym się zapytać co daje voice w modemie. Obecnie mam Zoltrix Spirit i
Request 33600 oba faxmodemy voice. Ale ja nie wiem jak z tego kożystać.
Próbowałem telefonować przez słuchawki i mikrofon ale na próżno. Program
reques Super Voice oferuje możliwość zmiany komputera na automatyczną
sekretarkę ale to nie działa albo ja nie potrafię tego uruchomić. Będę
wdzięczny za każdą odpowiedź jak również za informacje skąd można ściągnąć
program do spirita bo nie ma CD-ROM'u do mojego sptrzętu :(((modem mam od
dalekieeeego znajomego.

maniac out