Odp: Nagrywanie na CD-R

Autor: W.Lewandowski (W.Lewandowski_at_reproserwis.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 13:30:42 MET

musisz przegrac plyte w copy cd czyli wierna kopie plyty ktora masz
taka opcja jest dostepna w oprogramowaniu nagrywajacym

Użytkownik <<< Badyl >>> <badyl_at_konin.lm.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01bf43c7$edc00300$LocalHost_at_default...

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl