Flash biosu grafiki-

Autor: gas (gasz_at_polbox.com)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 10:18:01 MET

Mam plik w formacie *.bin i problem z wgraniem go do kości.
Zrzucałem go do pliku programem biosdump.Nie znam programu który
pozwoliłby to wgrać.W/w pokazuje zawartość jako wgraną,po restarcie-
kupa.Nv5flash z pakietu Fachmana obsługuje format *.rom.Karta z którą
mam problem to TNT1 Creativa "działająca" obecnie jako Leadtek.
Dopiero po fleshu znalazłem opcję w Nv5flash zrzucającą bios karty do
pliku *.rom.(Pytanie do Fachmana - po kiego znalazł się tam biosdump?)
Czy jest możliwe przekonwertowanie tego co mam do formatu *.rom i
przywrócenie karcie_pełnej_ funkcjonalności.
gasz_at_polbox.com
Na pochyłe drzewo...lej
Ps.drivery v1.2 sam miuuuuuut