Odp: Emulator CD

Autor: Maciej Alksnin (maciej.alksnin_at_mlekpol.com.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 10:08:54 MET

Użytkownik Birdy <birdy1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:p3e44.43617$Oo3.1000428_at_news.tpnet.pl...
> Nie musi byc nagrywarka ... na 4 kompach to sprawdzalem. Wystarczy,
> ze masz plytke z gra przerobiona przez VCDROM i po zainstalowaniu
> VCDROMa i tej gierki wszystko chodzi. Ale jak wyjmiesz plytke z CD-ROMu
> i resetniesz kompa to ... koniec. Trzeba wycinac z systemu VCDROMa zeby
> system znow dzialal.
>
> --
> Pozdrawiam
> Birdy
> e-mail: birdy4_at_kki.net.pl
> e-mail: birdy1_at_poczta.onet.pl
> [...]
Wychodzi na to, ze trzeba wyjac (virtualnie) dysk z VCDROM, ktory fizycznie
jest w CD. Mam wszytkie Virtualne plyty zawsze na twardzielu, wiec nie
stwierdzilem wyzej opisanego problemu. Nagram dzisiaj plyte z VCD i bede
katowal swego kompa.

Rowniez pozdrawiam
Ninja