Odp: Nagrywarja LG 4/4/24 - prosze o opinie

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 10:05:41 MET

Jestem z W-wy i na gieldzie grzybowskiej takze zainteresowalem sie ta
nagrywarka. Jednak 850zl to troche za duzo. Tak tez powiedzialem sprzedawcy
a on mi na to ze ma wersje OEM za 440zl (oczywiscie nowa i na gwarancji).
Czy moglibyscie mi poradzic czy warto wchodzic w to i co bym musial
ewentualnie dokupic aby sprzet dzialal? Dziekuje z gory.