Problem ze złączem PS2 klawiatury - nowe dane

Autor: Pascaal (kantor_at_et.put.poznan.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 02:43:59 MET

Już wcześniej pisałem o problemie z klawiaturą PS2.
Po włączeniu komputera mrugają sobie słabiutko lampki na niej i nie działa.
Po odłączeniu jej i ponownym przyłączeniu wszystko działa ok do zresetowania
kompa. Gdy nie restartuje sprzętu klawiatura funkcjonuje poprawnie długo.
Jedynum wyjątkiem(JEDYNYM) jest gra Unreal Tournament. Gdy ją uruchomie mogę
pograć z 5 min i znowu zaczynają mrugać lampki i muszę klawiaturę odłączyć i
przyłączyć spowrotem. Jeżeli tego nie zrobie to mi pamperek cały czas idzie
do przodu i nie reaguje na polecenia z klawiatury.

Klawiatura jest na pewno w porządku, bo sprawdzałem z inną.

Złacze do klawiatury raczej też jest ok skoro przy normalnej eksploatacji
komputer działa bez zarzutu do czasu ponownego startu.

Jakieś pomysły?

Adrian Kantorski