Re: prezentacja multimedialna

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 02:33:58 MET

On Fri, 10 Dec 1999 04:03:23 GMT, "kamil" <rzezbiarz_at_hotmail.com>
wrote:
>kolorystycznie i rozmyte do przezroczystosci gradientem. na monitorze
>wyglada niezle. moje pytanie - w jakiej rozdzielczosci powinienem robic te
>zdjecia, zeby uzyskac dobra jakosc na tak duzym ekranie?

Zdjecia powinny byc zrobione w takiej rozdzialce aby wyswietlane w
PowerP w skali 1:1 (tzn. bez zadnego przeskalowywwania - unikniesz
wtedy znieksztalcen grafiki) zajmowaly w prezentacji tyle miejsca na
stronie ile powinny. Np. wyswietlasz prezentacje w 800x600 i chcesz
aby grafika zajmowala 1/4 strony, skalujesz ja lub obcinasz
(niepotrzebne skreslic) wczesniej w Photoshopie lub czym podobnym do
rozmiaru 400x300 i dopiero wrzucasz do PowerP.
Cala filozofia.

Pozdrawiam
GLide