Re: Kto da wiecej? (nie podkrecanie), raczej smutne.

Autor: Archie (wiecho22_at_polbox.com)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 01:52:32 MET

Jestes slabiak. Ja mam w pewnej innej firmie wykupione konto internetowe.
Impule nie bija :))) (serio) ale wybieranie daje od 20 i czasem o 1 rano sie
dodzwaniam czasami wychodzi okolo >500 prob.
Pozdrowka Archie
McBain <wojtekcy_at_polbox.com> w artykule news:38518b55.8488786_at_news.tpsa.pl
pisze...