Wszystko na temat roku 2000 : 0800 200 000 Re: Info 2000

Autor: expert (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 01:00:01 MET

Krzysztof Maj wrote:

> Niech sobie futrzak pisze co chce, ale nasz Narodowy Monopo^h^h^h
> Operator zarobił u mnie dużą porcję sympatii za reklamę programu "Info
> 2000". Piękna scenka - samo życie!

Ty nie gadaj ale zadzwon.
Tam sie podpiela jakas firma reklamowa i siedza panienki, ktore mowia
jak kupiles komp kilka lat temu to z pewnoscia jest odporny ;-)

Kumpel dzwonil to mowia ze maja rozne telefony,
ale co maja wspolnego z komputerami to sie nie dowiedzial.

Chyba ktos sie zalapal za frico na darmowa linie 0800

Jak sie komus udalo cokolwiek od nich dowiedziec to prosze o odpowiedz
na liste, o co mozna zapytac, aby im wstydu nie robic i njie zadawac
zbyt trudnych pytan.

Szkoda ze tego numeru nie dostal pelnomocnik rzadu d/s roku 2000.
Jacek