Zoltrix Spirit juz nie na Rockwellu

Autor: Kenn (kenn_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 21:19:34 MET

Witam
Kupilem dzisiaj Spirita i jakiez bylo moje zdziwienie jak go sobie w domu
obejrzalem - zamiast chipu Rockwell jest Conexant blizej mi nie znany.
Zeby bylo smieszniej na pudelku jest informacja, ze modem jest na Rockwellu
w dokumentacji papierowej tez, dopiero na CDROMie mozna znaleśc informacje
o Conexancie. Czy ktos cos wie blizej na ten temat to znaczy czy Zoltrixy
teraz sa
na chipach Conexanta oraz co to za chip czy dobry. Wlasciwie moglbym ten
modem zwrocic bo jest to oszustwo co innego podaja na pudelku i dokumentacji
niz jest faktycznie ale nie wiem czy warto. Czy Cobra tez jest teraz na tym
chipie ?

pozdrawiam
Kenn