Odp: Nagrywarki?

Autor: KMG (annam_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 10:43:11 MET

Coż za zmiana frontu na na tej grupie. Dwa miesiące temu Yamaha była jedną z
gorszych nagrywarek, wszyscy natomiast czcili Teaca.

Otóż spotkałem się z tym że ten teac ma problemy z rozpoznaniem niektórych
płyt. Kolega skarży się na Networki sprzedawane w Media. Czysta płyta po
włożeniu do napędu okazuje się być read-only i czapa. Pędzę z wyjaśnieniem
że nie są to może płyty znanej firmy, ale nagrałem ich już dokładnie 50
sztuk i nie miałem ani jednego padu. Nagrywarka oczywiście to Yamaha 6416
SCSI.

Pozdrawiam

Użytkownik Jan Pieczykolan <pies_at_prokuratura.tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:82i79v$5tv$1_at_atena.prokuratura.tarnow.pl...
> Mialem 4416S przez rok i chodzila doskonale. Urzadzenie jest znakomite,
> nagrywa bardzo czytelnie :^)))
>
> Moge Ci ja polecic wszystkimi konczynami :^) Z jednm wyjatkiem, kupuj
SCSI,