Odp: Emulator CD

Autor: Maciej Alksnin (maciej.alksnin_at_mlekpol.com.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 18:28:26 MET

Użytkownik Sir David <adamd_at_box.zetobi.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:82qcrm$8rf$1_at_box.zetobi.com.pl...

> FakeCD działa w Windows, ale tylko nowsza jego wersja, zajmująca jakieś
> 13kB. Ta najpopularniejsza, o rozmiarze jakieś 8kB, rzeczywiście nie
działa.
> A VirtualCD nie emuluje cdromu z katalogu na dysku, o czym w jednej z
> pozostałych odpowiedzi nie wspomniano.
>
> Sir David

Jest napisana wesja FakeCD32, ale jest ona rownie zawodna jak poprzednia
DOSowa. Natomiast jezeli mowimy o VirtalCD, to rzeczywiscie nie emuluje
katalogu z dysku, ale po co ma to robic, jezeli zwala cala plyte, od A do Z,
do jednego pliku. Rzeczywiscie pojawiaja sie problemy, kiedy w kompie jest
nagrywarka i WinOnCD z PacketCD(w takiej konfiguracji sprawdzalem). Zgadzam
sie, ze w takiej konfiguracji program ten (albo nagrywarka) w zasadzie nie
pracuje. Nie zrzuca tez plyt 80 min. Poza tym, jest perfekt. Nie pojawila
sie wersja wyzsza niz 1.01 (chyba, bo bardzo dzielnie szukalem w sieci i nie
znalazlem nic wyzszego).

Ninja