Re: Zniknely dyski logiczne!!! :(((

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAM***G.Mazur_at_student.unimaas.nl***NOSPAM)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 16:51:00 MET

mike <008uzi_at_friko.onet.pl> wrote in message <384e7ef2$1_at_news.vogel.pl>...

>Użytkownik Buniek <mbuniek_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
>napisał:3%r34.34167$Oo3.788599_at_news.tpnet.pl...

> Zważajac na to ze primary moze miec maks 2 GB to raczej nie wyjdzie.....

??? A dlaczego??? FAT16 tak, ale FAT32 nie...

Tak czy inaczej nie wyjdzie i tylko pogorszy sprawę - coś może nadpisać
dane.

Rozwiązanie to jakiś niskopoziomowy edytor tablicy partycji. Do znalezienia
na www.jfiok.capital.pl/faq/

Lepiej jednak się nie bawić jak się nie ma o tym pojęcia...

--
====
Grzegorz Mazur