Re: Karta muzyczna a wydajnosc komputera

Autor: ADA$ (adamur_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 15:37:58 MET

Jack_Sky napisał(a) w wiadomości: ...
> pytanie:
>Moze gdyby muzyka byla na PCI to zyskalbym kilka fps'ow ? ( pomijajac
juz
>DSP na pokladzie ,ktorego nie mam)
>A takze ciekawy jestem opini dotyczacej jakosci dzwieku : czy gdybym
zakupil
>Monstera ( vortex2) lub SB Live to roznica bylaby slyszalna ?

W Chipie i Enterze byly niedawno testy kart dzwiekowych, w ktorych
mierzono m.in. obciazenie procesora przy wlaczonym/wylaczonym dzwieku.
Ni pamietam dokladnych wynikow ale roznice byly duze. Bardzo dobrze
(albo nawet najlepiej - nie pamietam) wypadl SBlive! - jego DSP ma moc
podobna do P200MMX!
Oczywiscie nie da to takiego wzrostu wydajnosci jak dolozenie ramu.
Poza tym napewno poprawi sie jakosc dzwieku i efekty (napisales, ze
masz wieze z 7 glosnikami - dzieki temu live! naprawde rozwinie
skrzydla).

ADA$