Voice modem zoltrixa

Autor: The Sheep (Sheep_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 08:05:46 MET

Czesc!

Ja tylko na chwilke - nie wie ktos przypadkiem, jak polaczyc moj modem
(33.600, zoltrix, jeszcze sprawdze dokladne oznaczenie ) do karty
dzwiekowej, tak, zeby mozna bylo korzystac z telefonu przez komputer?
Zaopatrzylem sie juz w odpowiedni (wedlug sprzedawcy) kabelek, podlaczylem
do karty dzwiekowej i... nie mam go gdzie podlaczyc na modemie. To znaczy
mam gdzie, ale jest strasznie duzo mozliwosci. Wyprobowalem kilka, ale
komputer nie przechodzi POST'a, wiec chyba zle.

Pozdrawiam

--