Re: CACHE W CELERONACH

Autor: KOSZU (koszu_at_kossoft.com.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 06:57:21 MET

tak, ale nie mam zrodla porgramu, co by skompilowac...a zresazta za duzo
przy tym pieprzenia....ale jest to prawda, ze nie ktore starsze programy
nie chodza na szybkich prockach...albo inaczej, nie chodza z wlaczonym
cache...stary jak swiat problem....program sam sie modyfikuje w czasie
pracy, a z tego co pamietam cache L1 (programu) nie uwzglednia zmiany w
fizycznej postaci programu....a co za tym idzie nie bedzie dzialac taki
program....ta teza wydaje mi sie najbardziej prawdopodobna....ale reki nie
dal bym sobie uciac...

Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<82p159$lje$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...