Odp: Odp: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Michal Gorecki (s0920_at_pjwstk.waw.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 01:28:37 MET

Dla mnie PKO BP to BYDŁOBANK. MOze maja duzo bankomatow itp, ale juz kolejki
mnie odstraszaja. I to mile CZEGO?! w okienku. Ostatnio w jednym z głównych
oddziałów w Warszawie, pani opieprzyła mojego kolege (to nie jest dowcip!) ż
e ma na nazwisko Drzażdzyński, bo sie pomyliła 3 razy przy spisywaniu. Norma
lnie 'MIŚ' mi sie przypomina ;))

g00rek

Użytkownik Arkadiusz Wachol <awacho_at_pnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:38470964.5491445_at_news.tpsa.pl...