Re: Port USB do AT

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 23:56:51 MET

Użytkownik Kazimierz Debski <kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:384f60ef.917910_at_news.cyf-kr.edu.pl...

> Ja zas szukam sledzia USB do komputera.
> Tylko ze nie potrafie do tego standardu dopasowac mojego zlacza na
> plycie QDI
> Wyglada to tak:
> oo
> oo
> oo
> _
> [_]
> oo
>
> Piny czwarte lub drugie (zalezy z ktorej strony liczyc) sa bez stykow.
> CZyli albo "data-" albo "usb gnd 0" nie beda miec kontaktu.
>
> Aha. Mam dwa takie zlacza.

z pewnoscia pin 4
wyglada na to ze gnd, czyli ground, czyli uziemienie
ale piaty pin to tez jest uziemienie, tyle ze to "masa" calego kompa (jest
wyprowadzona na sledziu, wiec i na obudowe)